Marketing plan

Marketing plan

Uspješna poduzeća imaju jednu zajedničku karakteristiku. Njihov uspjeh proizlazi iz usredotočenosti na kupce i velikom ulaganju u marketing. Dubinska analiza marketinga i prodaje u tvrtki, uključuje dobivanje, zadržavanje i razvoj klijenata putem stvaranja, davanja i informiranja o vrhunskoj vrijednosti za klijenta. Podrazumijeva analizu, razumijevanje želja i potreba kupaca. SENSUM pomaže svojim klijentima razumjeti način na koji razmišljaju njihovi kupci. Poznavanjem kupaca shvaćamo njihove potrebe, možemo predvidjeti kretanja na tržištu i identificirati nove prilike za rast i razvoj. Kreativnost, dobra organizacija i razumijevanje kupaca preduvjet su uspješnog marketinga. SENSUM kod izrade marketing plana svoje klijente upućuje na izazovno razmišljanje o pozicioniranju brenda, politici cijena, plasmanu na lokalnim i stranim tržištima te promociji i komunikaciji s kupcima. SENSUM prilikom izrade marketing plana posebnu pozornost posvećuje jasno definiranim rokovima, tržišnim pokazateljima, izravnoj odgovornosti zaposlenika te kontrolnim točkama, a njihova kombinacija u konačnici daje uspješan poslovni rezultat.

Istraživanje i analiza tržišta

Nova ulaganja, lansiranje novih proizvoda i usluga, izlazak na nova tržišta ili pak spoznaja o trenutnoj tržišnoj poziciji i utjecaju, zahtjeva sveobuhvatno istraživanje i analizu. SENSUM istraživački tim daje pouzdane pokazatelje svojim klijentima za daljnje marketinške i prodajne aktivnosti. Temelji se na čvrstim znanstvenim principima i metodologiji koja daje pouzdane i lako provjerljive rezultate o stanju na tržištu. Za naše klijente istražujemo konkurentnost njihovih proizvoda i usluga na domaćem i inozemnom tržištu kako bi se ostvarila uspješna komercijalizacija i rast prodaje.

Definiranje ključnih kupaca

Izuzetnu pozornost posvećujemo objektivnim razmišljanjima kupaca prilikom provođenja anketa i ispitivanja. Važnost odabira pravog uzorka ispitanika temelj je buduće pouzdanosti dobivenih rezultata, stoga se koriste provjerene statističke i anketne metode. Povjerljivost prikupljenih podataka i dobivenih rezultata garantiramo našim klijentima, kao i pozitivan dojam koji ostavljamo kod ispitanika prilikom samog anketiranja. Zadovoljan kupac najbolja je reklama

Prodajna strategija – zastupanje klijenta

Rast prodaje temeljimo na aktivnostima koje obuhvaćaju: razvoj pojedinačnih prodajnih vještine zaposlenika, pravilan odabir alata i metoda prodaje i definiranje ključnih kupaca i tržišta. Zastupanje klijenta u prodaji ili sales outsourcing važan je svim poduzetnicima koji želi svoj proizvod ili uslugu predstaviti na ciljanom tržištu uz najmanju moguću stopu rizika i troškove. SENSUM svojim klijentima nudi uslugu, analize i definiranje tržišta s provjerenom bazom klijenata, osmišljavanja prodajnih akcija, on-line i telefonsku prodajnu kampanju te prodajne sastanke s kupcima na području cijele RH.

Edukacija

Temeljni program edukacije namijenjen je malim i srednjim poduzećima koji žele ostvariti aktivniju tržišnu prisutnost, bolju suradnju s kupcima i partnerima te ostvariti rast prodaje. Tehnike prepoznavanja marketinških niša, vrednovanja svojih proizvoda i usluga te ulaganja u promociju i stvaranje brenda predstavljaju znanja koja polaznici edukacije usvajaju na seminarima.