Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike objavilo je Poziv na dostavu projektnih prijedloga „Jačanje kapaciteta socijalnih partnera – faza I“ za dodjelu sredstava u okviru Programa „Učinkoviti ljudski potencijali 2021.-2027.“, iz Europskog socijalnog fonda plus.
Svrha ovog poziva je jačanje kapaciteta socijalnih partnera za unaprjeđenje socijalnog dijaloga, poboljšanje strateškog djelovanja i efikasno upravljanje tržištem rada. Cilj je ojačati sposobnost socijalnih partnera za osposobljavanje, umrežavanje i razvoj usluga, čime se omogućava prilagodba zahtjevima tržišta rada.
Opći cilj Poziva je nastavak jačanja socijalnog partnerstva i socijalnog dijaloga radi daljnje prilagodbe zahtjevima tržišta rada.
Prihvatljivi prijavitelji su socijalni partneri (sindikati, udruge sindikata više razine, udruge poslodavaca i udruge poslodavaca više razine). Prijavitelj može prijaviti i provoditi projekt samostalno ili u Partnerstvu.
Ukupna alokacija poziva iznosi 6.000.000,00 eura. Najniži iznos bespovratnih sredstava je 100.000,00 eura, a maksimalni iznos bespovratnih sredstava po projektnom prijedlogu iznosi 300.000,00 eura.
Intenzitet potpore po pojedinom projektnom prijedlogu može iznositi do 100% prihvatljivih troškova, a korisnicima se osigurava isplata predujma u iznosu do 40% ukupne vrijednosti dodijeljenih bespovratnih sredstava.
Aktivnosti predviđene pozivom:
- Jačanje kapaciteta socijalnih partnera kroz:
• Osposobljavanje zaposlenika socijalnih partnera
• Umrežavanje socijalnih partnera
• Razvoj novih usluga i/ili unaprjeđenje postojećih namijenjenih članovima socijalnih partnera - Horizontalne aktivnosti
• Komunikacija i vidljivost
• Upravljanje projektom i administracija
Prihvatljivi troškovi projektnih prijedloga
Projektni prijedlozi financirani kroz Europski socijalni fond plus mogu uključivati sljedeće kategorije troškova:
- Izravni troškovi:
- Troškovi osoblja: Plaće za osoblje koje direktno sudjeluje u provedbi projektnih aktivnosti.
- Putni troškovi, smještaj, i dnevnice: Za zaposlenike i sindikalne povjerenike uključene u projekt.
- Troškovi sudjelovanja: Kotizacije, smještaj i putovanja za osposobljavanja, seminare, i druge stručne skupove.
- Troškovi vanjskih usluga:
- Organizacija radionica i webinara, osposobljavanje zaposlenika, analiza i digitalizacija usluga, razvoj IT alata i platformi, usluge prevođenja, i izrada promotivnih materijala.
- Trošak nabave opreme: Oprema potrebna za ostvarivanje ciljeva projekta.
- Troškovi komunikacije i vidljivosti: Organizacija konferencija, nabava promotivnih materijala, medijski prostor i oglašavanje.
- Neizravni troškovi: Administrativni troškovi kao što su upravljanje, računovodstvo, zapošljavanje, čišćenje, te troškovi struje, vode i telefona.
Svi troškovi moraju biti direktno povezani s provedbom projektnih aktivnosti i jasno dokumentirani kako bi bili prihvatljivi. Troškovi nabave nove opreme su prihvatljivi trošak ako su povezani s projektnim aktivnostima, odnosno ako su potrebni radi postizanja ciljeva projekta, te mogu iznositi do 10% ukupno prihvatljivih troškova projekta. Neizravni troškovi izračunavaju se primjenom paušalne stope od 7% na prihvatljive izravne troškove projekta.
Razdoblje provedbe projekta može trajati najmanje 12 mjeseci, a najviše 24 mjeseca od datuma kada je na snagu stupio Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava.
Podnošenje projektnih prijedloga moguće je od 02.09.2024. do 02.12.2024. do 16.00 sati.
Za više informacija i kako Vam možemo pomoći kod prijave na ovaj Poziv, kontaktirajte nas!