ASISTENT ZA JAVNU NABAVU
(m/ž) – jedan izvršitelj za rad u Rijeci
Područja odgovornosti:
- Priprema dokumentacije o nabavi i provođenje postupaka javne nabave
- Priprema i objava podataka u elektroničkom oglasniku javne nabave RH
- Izrada ugovora i okvirnih sporazuma sukladno provedenim postupcima nabave
- Administriranje EU projekata i rad s klijentima
Potrebno obrazovanje, znanja i vještine:
- VSS/VŠS pravnik
- Bez radnog iskustva, uz prednost radnog iskustvo na sličnim poslovima.
- Aktivno korištenje poslovnog engleskog jezika
- Napredno poznavanje MS Office alata
- Sposobnost rada u dinamičnom okruženju i orijentiranost na postizanje ciljeva
- Dobro razvijene prezentacijske vještine te pisana i govorna komunikacija
Uvjeti zaposlenja:
- Rad u dinamičnom i poticajnom okruženju s profesionalnim klijentima
- Mogućnost profesionalnog usavršavanja
- Stimulativna primanja
- Rad na neodređeno s probnim rokom od 6 mjeseci.
- Početak rada: 01.10.2018.
Prepoznajete li u našim potrebama i očekivanjima svoju priliku, pošaljite nam:
- svoju molbu
- životopis
- dokaz o stečenoj stručnoj spremi
do 30.9.2018. elektroničkom poštom na adresu: info@sensum.hr